Želite pisati za ovaj blog?


Sada je već dvije godine kako je ovaj blog aktivan. Najmanje 10 puta je mjenjan njegov HTML template dok mi se 'konačno' nije dopao i ovaj. I ovaj se template nalazi pod velikim upitnikom, u smislu trebam li ga mjenjati ili ne. 

Kako blog postoji, nisam znao bolje ime smisliti do evo AmarTufoInteractive. Moram priznati da mi se i naziv bloga dopada, jer nekako predstavlja mix arheologije, nauke, serije svakakvih članaka i tehnologije, pa barem ne moram naziv bloga mjenjati. 

E sada gdje sam zapeo? Pa kako svi znate, blog od svog postojanja uređujem Ja i samo Ja. Nema treće strane, niti ekstra autora koji bi pisali za moj blog. Pa evo koristim ovu posebnu priliku da pozovem sve Vas koji ste zainteresovani (ako ste zainteresovani) da mi pomognete, da pišete za ovaj blog i tako ga učinite zanimljivijim nego što on to jeste, ako jeste? 

O ćemu biste pisali?

Imate zanimljivu vijest iz Arheologije (ovo prepustite meni), Ubuntu Linux-a i Ubuntu savjeta, svojih kratkih vodiča na temu Kako ovo, kako podesiti ovaj ruter, kako instalirati ovaj program i tako, Misterija ili Zanimljivosti, onda bujrum. 
ARHEOLOGIJA,
UBUNTU LINUX,
ZANIMLJIVOSTI,
MISTERIJE,
RAZNO - TUTORIJALI, GAME PLAY, VAŠE IGRICE ILI APLIKACIJE . . . .
(Politika, vjera i religija, te erotski sadržaj nisu dopušteni za objavu niti su tema ovog bloga). 


Šta mi treba da bih pisao za Vas?

Ako želite pisati za nas, onda se javite na ovaj e-mail:
veritastriumfus@gmail.com te nam pošaljite svoje Ime i Prezime a mi ćemo Vam vratiti pozivnicu za autora, te nakon vaše potvrde postat ćete službeno autor bloga AmarTufoInteractive. 

Uslovi:

Ne zapošljavate se u državnoj službi majka mu stara, ja nisam vaš poslodavac niti vaš šef niti ste mi podređeni. Ne zanima me Vaša vjera, Nacija, Spol,  Politička pripadnost, Nebitno mi je jeste li Jevrej, Srbin, Hrvat, Bošnjak, ili neko treći. Bitno mi je da ste zainteresovani i voljni pomoči da ovaj blog bude nešto više zanimljiviji i da raja voli da provodi svoje vrijeme čitajući na njemu razne moje ili Vaše članke. 

I na kraju ono što tražim od vas je Zanimljiv članak i Višak vašeg dragocjenog vremena. To je sve što trebate imati ako ste zainteresovani da pišete ovaj blog. 

Sve dodatne informacije možete saznati porukom na e-mail amartufotm@gmail.com i ja ću Vam se javiti u što kračem vremenskom periodu gdje ćete dobiti vaše podatke i možete odmah početi pisati. 

Do narednog čitanja!
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.