Allegro2D: SpaceShooter game 1 - dio


Izgled svemirskog brodića igrice SpaceShooter

Evo, protekao je mjesec dana kako sam zapoćeo Allegro2D školu programiranja čiji je cilj inteaktivno C++ programiranje kako bi se ovaj programski jezik savladao. Krajnji rezultat ove Allegro2D škole je interaktivna i veoma jednostavna 2D igrica odnosno SpaceShooter gdje se ovaj maleni brodić probija kroz gomilu kometa koje hurljaju na vas i raznih svemirskih enemija čiji je cilj uništiti planetu Zemlju a vaš cilj je da ju zaštitite i osujetite loše planove enemija koji vas žele uništiti. Naravno, morate ostati živi kako biste okončali misiju.

U nastavku pogledajte kratki video prilog onoga što sam do sada uspio uraditi.




Ovo je prva sedmica kako je moja Allegro2D škola konaćno prešla iz teorije u praksu kada sam poćeo izradu 2D SpaceShooter-a. U ovom veoma kratkom video prilogu imate priliku da vidite kako se svemirski brodić pomjera gore, dolje i koristi svoje oružje.

U narednom postu ovog bloga, bit će prikazan kratki video prilog sa kometama koje hurljalju na ovaj maleni brodić sa prikazom detekcije kolizije i eksplozije  kometa. Do tada, ugodan ostatak na blogu želim vam AmarTufoInteractive.
.

Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.