Allegro radionica: Jedan mali sumari!

Allegro_Kvadrat i movement manipulacije unosom s tastature

Od kako je počela moja serija Allegro_2D škole i interaktivnog C++ programiranja kroz kreiranje video igrice, mogu da kažem da sam dosta posla do sada uradio, neke nove stvari naučio a one koje mi nisu bile jasne savladao. 

Teško je sada u ovom postu iznjeti šta radi ova slika i šta predstavlja ovaj maleni rozi kvadratić koji vidite unutar crnog prozora, ali vjerujte mi, radi mnogo toga. Ovaj kvadratić predstavlja prvi korak ka implementaciji moje video igrice, ili pravog 2D space okršaja u svemiru između mene i nekih uvrnutih svemirskih enemija.

Uglavnom, u nastavku moje serije, ovaj kvadratić će uskoro da postane jedan maleni svemirski brodić koji će se tako probijati kroz komete, rušiti druge svemirske enemije kako bi došao do svog odredišta i uspješno završio svoju misiju. Bit će to prvi put, da sam uspio razviti interaktivnu, 2D video igricu što će biti moj prvi naslov u toj oblasti. 

Eto, tako ću postati uskoro hytech arheolog koji je poznat po svome player-u a imati ću uskoro i svoju 2D video igru. Šta više zaželiti? 

Do narednog čitanja!
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.