VB.NET Radionica: Aplikacija sa mouse hover efektom



VB.NET je jedan od možda najlakših razvojnih okruženja i programskih jezika koji omogučava skoro svakome, bilo entuzijazisti, hobisti, i profesionalnom programeru razvoj profesionalnih i veoma brzih end Desktop aplikacija za Windows-e. Što hoće reči kako je relativno jednostavan OOP orjentiran programski jezik kojim možete u par klikova razviti svoju interaktivnu aplikaciju. Prilično kull!

Zašto VB.NET?

Iako sam po struci ponosni student III. godine Arheologije, programiranje je oduvijek bila ona moja oblast u kojoj se osječam najbolje i jedan od veoma zanimljivih poslova u kojem uživam. Naravno, nije sada da se bavim profesionalno ali volim da programiram i da napravim nešto svoje. Visual Basic ili VB.NET kako to developeri još kažu, omogučava da u svega par jednostavnih pokreta mišem sastavite cross-platform Windows Desktop kompatibilnu aplikaciju. 

Opis projektne aplikacije:

U nastavku ćete pogledati izradu Windows Desktop aplikacije koja simulira mouseHower efekat kada pređete mišem preko aktivne slike ili forme koja zatim mjenja boju ili vas vodi do željene web lokacije. U prilogu ovog članka sam pripremio dva kratka video tutorijala koja vam pokazuju detaljnu izradu ove vrlo jednostavne aplikacije.

Napomena: U video prilozima koje ćete uskoro pogledati, nisu komentirani koraci koje sam poduzimao zbog jednostavnosti ove aplikacije koja nema baš neku namjenu. Video prilozi su isključivo edukativnog karaktera i slični tutorijali postoje već odavno na VB.NET forumima i YouTube zajednici koja se bavi izradom tutorijala na temu programiranja i slično.

VB.NET MouseHower app PART I


U ovom prvom dijelu svog tutorijala sam prikazao kreiranje glavnog prozora sa titlom aplikacije. Zatim sam dodao PictureBox1 holder u koji sam smjetio sliku Minox Player-a u .png formatu. Nakon toga sam ubacio liniju koda kojom sam uklonio aplikaciju iz taskabar-a. Ono što nećete vidjeti u ovom tutorijalu, jeste demonstracija klika na sliku koja vas vodi do određene web stranice pa vam to ostavljam da sami testirate.

VB.NET MouseHower app PART II





U drugom djelu svog tutorijala sam prikazao kompletiranje i testiranje aplikacije uz dodatak info forme koja prikazuje osnovne podatke o developeru aplikacije gdje sam opet prikazao pozivanje info forme u glavnom programu. Smatram da nije bilo potrebe da uz ovaj veoma kratak članak postavim source code jer slične aplikacije postoje na netu te dolaze sa izvornim kodom (u ovom slučaju cijelom solucijom koja se može preuzeti i prekompajlirati).

Zaključak:

VB.NET je relativno jednostavan i izuzetno lahak programski jezik gdje je za izradu jedne aplikacije sa slikicom, njenim osnovnim informacijama potrebno svega par klikova i dvije tri linije koda. Dok u C++ programskom jeziku trebate poznavati varijable kojima definišete širinu i visinu vašeg displeja u pikselima, zatim flag vašeg displeja ukoliko želite da vam se aplikacija pokreće u fullscreen modu ili u window modu, morate ćak da sami programirate exit mod ili eventualno escape mod koristeči se key. eventima. U VB.NET-u nema nikakve potrebe da pišete neki sablasni kod jer vam je sve unaprijed definisano, vaše je da se poigrate sa izgledom vaše aplikacije a za kod ne morate uopšte da se brinete.


Napisao i pripremio: Amar Tufo,
© , Amar Tufo Interactive, 2015


Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.