Allegro 2D Space Shooter - kratki gameplay


SpaceShooter video igrica

Obzirom da se radi o mojoj prvoj igrici koju sam uspio programirati nakon samo mjesec i pol dana i da se radi naravno o jednom 2D SpaceShooter-u koji je u cjelosti implementiran, sastavio sam, naravno set opcija koje će uskoro biti dodate u ovu moju igricu. 

SpaceShooter je napisan u Visual C++ 2008 Express (IDE) te koristi Allegro API kao pogonski radni okvir. Cilj igrice je uništiti vašim malenim svemirskim brodićem što više kometa koje hurljaju na vas. Svaki put kada Vas kometa prođe, vi gubite jedan život ili ga izgubite u sudaru sa kometama. Moj najviši score iznosi 18 bodova. 

Igrica nije još uvijek ispolirana kako sam zamislio, obzirom da sam pripremio jedan lijep art za meni, image rendering i pravi space ship sa animacijom kako za komete tako i za brodić. Uglavnom, igrica je i ovako ne baš jednostavna za igranje pa vam trebaju dobri živci i dobra brzina da uništite sve komete koje dolaze u jednom valu kako biste ostali živi i sa svoja dragocjena tri života.


SpaceShooter Gameplay


SpaceShooter - Game Over -

Uskoro će biti objavljen kratki video prilog gameplay-a ove moje igrice. Za sada, igrica je dosta dobra kao neka klasična space avantura, ali će u narednom periodu proči ozbiljne promjene pa će vjerovatno i samo ime završne igrice biti promjenjeno. 

No, za sada toliko od mene i do narednog čitanja. 
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.