Web radionica: Dodavanje CSS-a na web stranicu AIRBNB Travel Agency


Evo, ovo je drugi dan kako je aktivna moja Web radionica u kojoj se radi cjelokupna izrada web stranice za AIRBNB Travel Agency koristeči se coding plarformom CodeCademy. Cilj ovog kursa je primjena znanja stečenog nakon što sam uspješno kompletirao HTML/CSS kurs na ovoj popularnoj coding platformi kako bi se izradila ova web stranica.

Vjerovatno vam je poznato šta je to CSS. No, znam isto tako da ima onih koji ne znaju šta označava ovaj pojam. CSS (Eng: Cascading Style Sheet) predstavlja tako reči, jezik kojim se uljepšava izgled vaše web stranice dok upotrebom HTML-a obrazujete način na koji vaša web stranica treba da izgleda unosom tagova koji obrazuju vašu web stranicu. 

Što se tiće ove web stranice na kojoj ja trenutno radim, mogu da slobodno kažem da sam naučio neke stvari kao što su klasiranje određenih tagova koristeči CSS_DivClass targeting što imate priliku da vidite u gornjem kodu, upotreba Div taga za sređivanje elemenata kao što su headeri, fontovi, boje, pozadine i mnogo toga drugog. O napretku moje web stranice na kojoj trenutno radim uskoro više u detaljnom rezimeu cijelog projekta, do tada srdačan pozdrav i do narednog čitanja. 

Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.