AIRBNB Web radionica ulazi u posljednju fazu

Kako je počela moja Web/HTML & CSS radionica, ostvario sam solidan progres i mnogo toga je do sada i urađeno. Cijela ova radionica je pokrenuta na CodeCademy platformi koja ima za cilj da vas nauči kako da kodirate, da vas edukuju onome što se zove interaktivno programiranje. 

U tu svrhu moj blog je bio u centru kampanje gdje sam dobio priliku da izrađujem prvu kompletnu web stranicu za AIRBNB Travel Agency čija web stranica koristi neke od najnovijih web tehnologija poput CSS3, HTML5 & Bootstrap

Krajnji rezultat primjene ovih tehnologija rezultira web stranicom koja umanjuje linije koda potrebne za njeno kreiranje i razvoj iz temelja (eng: skratch), optimizaciju učitavanja, prezentaciju objekata na zaslonu što uključuje animacije, tekst, slike ili video poruke koristeči neke od predimplementiranih carousel pluginova i mnogo toga drugog. 

Cijela web stranica se izrađuje koristeči interaktivnu web platformu CodeCademy koja, kako sam već gore pomenuo, ima za cilj da vas poduči programiranju što ima za cilj da otkrijete svoje unutarnje talente da ste Vi već talentirana osoba odnosno buduči web ili softwer developer. 

Uskoro slijedi izvještaj o posljednjoj fazi izrade web stranice za travel agency AIRBNB.


Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.