U tijeku je Allegro/C++ Radionica




Proslo je vise od mjesec dana kako je pokrenuta Allegro/C++ radionica. Cilj ove radionice je ovladati C++ programskim jezikom kroz potpuno drugaciji nacin a to je razvojem 2D igre koristenjem Allegro library-a.Obzirom da sam i ranije radio u C++ programskom jeziku neke mi stvari doduse nisu bile u potpunosti jasne i tako da sam ja odlucio da te rupe u svom znanju iz programiranja popunim i naucim neke nove stvari iz C++-a te time razvijem svoju prvu 2D igru. Ja svakako necu otkrivati jos uvijek o kakvoj se vrsti igre radi ali za sada napredujem dobro. Ono sto sam dosada uspio da uradim jeste manipulacija unosom i veza korisnik + aplikacija. Ali, kako je ovo samo kratki post u kojem prenosim ono sto sam uradio ali ne sve ja vas ovim putem obavjestavam da uskoro slijedi moj Allegro Dnevnik u kojem cu u detalje prenositi svoju radionicu i rezultate svog rada objavljivati na ovom svom blogu.

Do citanja.
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.