NARODI s MORA privedeni kraju!


Prošlo je više od mjesec i po dana kako sam zapoćeo rad na ovom članku po imenu Narodi s Mora. Zadovoljan sam da objavim da je članak skoro završen i da će uskoro biti poslat na reviziju i naravno objavu. Kao što vidite, članak mi mnogo znači i bilo je jedno veliko iskustvo i zadovoljstvo raditi istraživanje kako bi ovaj članak bio što kvalitetnije napisan. Tako da sam puno ponosan na sebe i zato smatram da je i uredu što sam ovu vijest podjelio na svom sajtu. Moram da kažem da nije nimalo bilo jednostavno pronači odgovarajuću literaturu koja bi mi pomogla u izradi i pisanju ovog rada te stoga se želim posebno zahvaliti profesoru Adnanu Kaljancu koji mi je dao smjernice i koji me je natjerao i cjelo vrijeme opominjao da rad završim i uradim kako treba. Takođe se želim zahvaliti profesoru antičke historije Bliskog Istoka, Ericu Clineu koji mi je dozvolio korištenje prologa njegove knjige 1177. B. C - The year civilization collapsed. Ostalo ne želim da otkrivam pa o ćemu se radi imate priliku da pročitate u uvodnom razmatranju ovog rada. 

Toliko od mene za sada i do čitanja!
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.