NDG Linux - Video Komentar -


Iako sam nedavno uspio objaviti oba zvanična izvještaja za šestu sedmicu NDG Linux kursa, direktne pripreme za LCPI - 1 test za Linux System admina, tako sam danas iskoristio svoje znanje iz Kdenlive-a te kreirao kratak video komentar na svoju edukaciju i podijelio s vama neko stečeno znanje. Ja ovdje neću navoditi reference do zvaničnih članaka NDG Linux kursa jer su isti pomenuti u opisu mog video komentara. Prije nego pogledate video, ne zaboravite stisnuti <SUBSCRIBE> na moj YouTube kanal jer mi to pomaže da pravim bolje YouTube video klipove.

Piše: Amar Tufo
13. Juli 2017


To bi bilo sve na kraju. Ostanite još na mojoj web stranici jer možda pronađete još po koji zanimljiviji članak osim ove hard core NDG Linux obuke. Do čitanja !!!
Share:

1 comment:

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.