Dizajn logo i akreditacije u GIMP-u


Kao što i sami znate, Adobe Photoshop je babo i majka, sveti hram za grafičke dizajnere ali i web dizajnere koji ne mogu zamisliti svoj život bez Photoshop-a i drugih alata kojim zarađuju za život. No, kada je riječ o ovom poslu na Linux-u tu i nemate nekih velikih opcija pa možete birati GIMP i Insckape, po meni dvije sjajne open source alternative komercijalnom Photoshop-u koji će podjednako dobro obaviti svakodnevni posao ukoliko naravno znate kako raditi s ova dva grafička alata. Eh sada, moje neko iskustvo u dizajnu loga web stranice ali i akreditacije se nedavno pokazalo na djelu gdje sam nedavno radio sopstveni logo web sajta ali i službene akreditacije. Bez daljnjeg oduživanja, pogledajmo kako sam ja to uradio dizajn. 

Piše: Amar Tufo
9. Juni, 2017

Na samom početku treba da napomenem da je novi logo web stranice dizajniran koristeći Insckape, sjajan open source komad softwera za obradu vektorske grafike te izradu i manipulaciju slika raznog formata. Evo kako logo web stranice izgleda:


Slika 1: AmarTufoInteractive logo (designed in Insckape by Amar Tufo)

Ukratko, radi se o tri trougla kroz koji prolazi polumjesečast motiv bijele boje čime nastaje bijeli shade efekat koji presijeca sva tri trougla. Gore na vrhu je text 'Diferent IT blog' koji se naslanja na naziv moje web stranice 'AmarTufoInteractive' a dole ispod do trećeg trougla je link do web sajta. Meni se je ovaj logo nekako najviše dopao obzirom da predstavlja razne kategorije koje su dostupne na web stranici o kojima i pišem. 

Nakon što sam dizajnirao svoj logo web stranice, bilo je i vrijeme da nakon tri godine pošto je web sajt na domeni .org, dizajniram i neku svoju unikatnu akreditaciju. Evo nekih primjera dizajna akreditacije u GIMP-u.


Slika 2: Prikaz akreditacije (avers) sa logom dizajniranim u GIMP-u
Izvor: /local/home/amar/Akreditacija


Slika 2.1: Prikaz akreditacije (revers) sa logom web sajta u GIMP-u
Izvor: /local/home/amar/Akreditacija

Ukratko, radi se o staroj akreditaciji koja je bila moj prvi pokušaj da dizajniram jedinstvenu i unikatnu akreditaciju kojom bi predstavljao svoj web sajt ali i svoj rad. Gore je i stari logo web stranice kojeg krasi heksagon koji se fino uklapa u naziv mog sajta. Međutim, kada sam konačno izradio akreditaciju, ona ipak nije zadovoljila moja očekivanja. Bilo je vrijeme za redizajn i drugu sreću.



Slika 3: Službena akreditacija AmarTufoInteractive (avers)
Izvor: /local/home/amar/Akreditacija

Ovo je moj najbolji domet umijeća u grafičkom dizajnu, odnosno, dizajnu brenda sajta ali i neke zvanične akreditacije koja predstavlja moj biznis. Mislim da je ovdje GIMP jako fino odradio svoj posao, i mislim da sam uspio dizajnirati dosta dobru akreditaciju i bez Photoshop-a. Kada jedanput uplovite u prostrane Linux vode, onda tu luku jednostavno ne napuštate. 


Slika 3.1: Službena akreditacija AmarTufoInteractive (revers)
Izvor: /local/home/amar/Akreditacija

Na reversu nisam ništa redao niti sam želio da to bude kitnjasto. Ovdje sam samo ubacio svoj logo sajta koji se jako fino uklopio u ova dva apstraktna oblika crvene boje koji istiću moju maštu prilikom izrade ove akreditacije. Posljednje što sam uradio jeste i moja visit karta koja izgleda ovako:


Slika 4: Službena visit karta (avers)
Izvor: /local/home/amar/Akreditacija

I ova visit karta je moje dijelo dizajnirano ponosno u GIMP-u a jedina razlika je u tome što sam ovdje dodao i svoju sliku te pomjerio user i e-mail ikonicu jednu iznad druge kako bi nekako ova visit karta dobila svoj stil i ljepši izgled. Font korišten u titlu 'Amar Tufo', 'CEO' te 'amartufotm@gmail.com' je Chromia. I posljednji stilski dodatak jesu ove naranđaste linije koje sam dodao GIMP opcijom Filters > Render > Line nova


Slika 4.1: Službena visit karta (revers)
Izvor: /local/home/amar/Akreditacija

Isti sam efekat ponovio i na zadnjoj strani svoje visit karte. Stilski mi se jako dopada kako je ovo ispalo. Ono što još ne znam kako u realnosti ova visti karta izgleda obzirom da nije isprintana pa vam to ne mogu reći. Na kraju, možete ocijeniti izgled akreditacije, loga, ali i visit karte. Vaš glas je jako bitan pa vaše mišljenje ostavite u komentar ispod, šta vam se (ne)dopada, šta biste mijenjali kod sve tri slike i slično. Toliko od mene za danas.

Do čitanja.
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.