KOMENTAR: Tehnološke migracije Windows XP vs Windows7 vs Windows10


Autorski članak
Piše: Amar Tufo

Mnogi koji prate moj rad i moji čitatelji znaju da pišem o raznim stvarima jer me svašta i zanima. No, ovih se proteklih tri mjeseca šuškalo mnogo stvari oko već popularne Windows10 koja je došla onako kao budali šamar. Mislim besplatan upgrade dobijaju čak i vlasnici piratskih verzija Windows 7. Super! Ali nije sve tako bajno. Iako sam arheolog kojem su poznate migracije ili drevne seobe naroda u kasno brončano doba koje se nisu završile kako treba pa su posljedice bile katastrofalne a cijenu su platili neki od najbogatijih i najprometnijih trgovačkih gradova Mediterana, ovde u tehno svijetu cijenu te migracije plačaju korisnici. 

Nemojte me krivo shvatit. Poznata je činjenica svakom iskusnom Windows korisniku kako još uvijek dobra večina korisnika, njih oko 30% rabi Windows XP. Ako se uzme u obzir činjenica da velike tvrtke, banke, ekonomske firme ali i industrijska postrojenja nisu napustila Windows XP te da čak neki od njih potajno pišu Microsoft-u i spremni su izdvojiti veliku sumu novca da WinXP ostane u životu, da zapravo njihova postrojenja ne budu ugrožena pred nadolazečom tehno migracijom koja uskoro slijedi. Ovde se radi o jednom velikom tehno kolaču gdje Microsoft ima monopol nad tržištem i još uvijek ima dominat kada je riječ o desktop operativnim sistemima. Da budem iskren, moj komšiluk još uvijek rabi Win XP. Pa jebiga (da oprostite) ljudi ne znaju drugo koristiti, Windows 7 im ne paše a Linux-a se boje. 

No, kada je riječ o migraciji na globalnom nivou Micorosoft ne može očekivati da će korisnici tako lahko odbaciti Windows 7 jer znaju da ništa ne pada s nebesa tako jeftino. Dobra priča uvijek nadvlada i najoštrije konkurente. U suštini, ljudi koji rabe Win XP neče ga ostaviti nipošto jer su se navikli. Oni koji rabe Windows 7 ostat će na njemu još pozadugo jer im odgovara a povremeno će se vračati ili ćesto na Windows XP, kažu bolje facera ovom mome kompu što je jednom nogom u grobu. 

Jednu stvar svi Windows korisnici trebaju znati a to je: "Koliko para, toliko i muzike". Nema besplatnog upgradea niti migracije kada istekne ova "besplatna" godina migracije. Micosoft po mom osobnom mišljenju nije računao na prosječne korisnike računala u daljnjem dijelu ovog teksta (Windows korisnika) koji još uvijek imaju zastarjele računare i nisu u mogučnosti da kupe nove, niti su voljni da mjenjaju navike te stoga tehno migracija u BiH ali i sigurno neću pogriješiti kada kažem i u regionu u skorije vrijeme neće se desiti. Meni je svejedno ja ionako nisam više jedan od njih, ja rabim Linux Ubuntu. Istina, bilo je teško isprva ali kasnije se čovjek navikne. Hočeš sve predinstalirano, ispolirano pa dobro nije ni Linux baš idealan ali barem je siguran jebote, barem nema one gamadi koja napadne računalo i zatrokira baš onda kada ja gledam Mašu i Medvjeda. Tako je gledam Mašu i Medvjeda ali na Linux-u gdje ne trokira. Dok oni s Windowsom konstantno zovu i govore: " E Tufo možeš li mi Bogati podiči sistem ali molim te neka bude obični, ma znaš onaj Windows XP" ma ja mogu što da ne. Nije prošlo jebote ni sedmica dana eto ga ide opet i nosi, ON SADA NOSI PROCESNU I GOVORI: " De Bogati ponovo digni sistem ali opet obični i molim  te ubrzaj ga". Tada mi ovaj kaže kada završiš javi pa da ti platim a kada dođe vrijeme da se plati kaže on meni: " E kada bude plata dat ću ti 10 maraka i nabi se nogom u guzicu". E onda meni prekipi i samo vratim onu procesnu i kažem onu slavnu:


" NE ŽELIM DA TI POPRAVLJAM VIŠE TVOJ RAČUNAR, KORISTI LINUX"


Reference:

Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.