Uskoro CodeCademy HTML škola



Obzirom da sam i ranije radio web programiranje te uzimajuči u obzir znanje iz Web programiranja koje sam stekao u srednjoj školi i u ovih protekle dvije godine, odlučio sam da u potpunosti savladam web programiranje na interaktivan i interesantan način. CodeCademy je pravo mjesto i prava online škola za ovakav jedan zadatak. Ne samo da nude osnove web programiranja HTML, CSS nego i polaznicima nude seriju vježbi koje trebaju da rješe krajem svake pređene lekcije. 

Što se tiće mene, za sada sam uglavnom odabrao HTML & CSS kao početak gdje bi na kraju trebao da pređem na JavaScript, močni skriptni jezik koji web developerima omogučava izradu jednostvanih web aplikacija do interaktivnih online igara.

Zašto CodeCademy? Večina knjiga namjenjena je isključivo ljudima koji su se ranije susretali sa HTML, CSS i JavaScriptom u istu kategoriju spadam i ja. No, ako niste iskusni sa čitanjem HTML koda ili pak ne znate što je HTML uopšte, onda vam preporučujem da posjetite CodeCademy i naučite web na interaktivan način. Znanje koje ćete steči na kraju je neprocjenjivo. Svaki dio ove HTML škole prenjet će moj blog da li to bio ja ili netko drugi ko bude prenosio što sam radio i koji sam dio prelazio. Svaki članak koji bude povezan sa HTML školom koja će uskoro početi će imati ovaj logo CodeCademy web stranice i tako će biti sve do završetka ovog kursa. Kurs bi trebao trajati dva mjeseca i kao takav obuhvata standardne web tehnologije za izradu osnovnih web stranica. 

Toliko od mene za sada i do narednog čitanja!
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.