SDL Programiranje i nešto novo!



Obzirom da mi je situacija poprilično zadovoljavajuća kada je riječ o ispitima koje sam polagao nedavno a za koje ću uskoro da ovdje podnesem izvještaj kako je sve prošlo, odlučio sam da ponovo zaplovim vodama programiranja i konačno dovršim svoju igricu na kojoj već tako dugo radim. Glavni cilj mi je ovladati programskim jezikom C++ kojim i pišem svoju igricu a glavna platforma na kojoj se igra zasniva jeste Ubuntu Linux 14.10! Zašto? Odgovor je jako jednostavan i krajnje jasan. Sa izuzetnom lahkočom mogu da instaliram sve potrebne biblioteke tipa lib_SDL, zatim lib-SDL_TTF za render i manipulaciju fontovima, image_SDL za manipulaciju slikovnim datotekama i tako dalje. Uglavnom, sve navedene i prijeko potrebne biblioteke se mogu lahko instalirati preko Ubuntu terminala i dobra stvar je ta što koristeći GNU/G++ kompajler mogu lahko da uvežem i kompajliram SDL_C++ program bez potebe da instaliram bilo kakav IDE-e. Ne treba mi razvojno okruženje, sve što trebam je terminal i poznavanje C++ programskog jezika. Pošto sam vas uveo u ovaj svoj plan evo da vas i upoznam sa svojom igrom. Odmah jedna mala napomena, nemam trenutno nikakvih aktuelnih screen šotova za pokaz šta je dosada napravljeno. Uglavnom se radi o 2D platformeru sa poprilično zanimljivom scenarijom i jako privlačnim scenarijom sa scrolling efektom. No, da ne bih išao predaleko  ovde ću za sada stati jer do ovoga ima puno posla da se pređe prije nego li ovakva igra ugleda svjetlo dana. Dobra stvar je ta što sam odabrao Linux Ubuntu jer mi je to glavni cilj. Mislim, Linux u osnovi nema puno aplikacija kakve postoje na Windows-u što je s jedne strane dobra stvar a s druge opet loša jer nekompatibilnost i nepostojanje "kvalitetnih" aplikacija koje Windows korisnici pokreću svaki dan u svakodnevnom životu je jedan od nedostataka Linux porodice sistema. Ali nemojmo tražiti mane. Ja sam najavio poćetak svoje nove avanture u programiranju sa ciljem da ovladam C++ programskim jezikom i konačno napišem svoju prvu igru koja će se pokretati na Linux-u ali biti kompatibilna sa svim vodećim platformama uključujući Windows i Mac. Nešto više o ovome ćemo u skorije vrijeme pisati detaljnije. Za sada od mene toliko.
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.