Kako se predstaviti na Japanskom jeziku?


Ja sam jedan od onih studenata koji se u posljednje vrijeme bave Kinom i Japanom, to jeste njihovom kulturom i historijom koju smatram jako zanimljivom. Dok je u pripremi moj novi rad iz feudalnog Japana na temu: "Tokugavin Šogunat", odlučio sam da s vama podjelim tri veoma zanimljive slike u kojima ćete naučiti kako se predstaviti na japanskom jeziku?




Na osnovu ove tri slike, ja bih se predstavio na ovaj način: 
はじめまして | わたし Amar | よろしくお願いします 

U prevodu bi ovo značilo: Zdravo, ja sam Amar, molim vas budite fini prema meni!

Eto, sada znate kako se predstaviti na japanskom jeziku. U narednom članku, vidjet ćemo kako se kažu dani na japanskom jeziku, a do tada veliki pozdrav i do čitanja. 

Korisni link:
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.