Comet Shooter - moja prva 2D igrica


Comet Shooter v1.0 

 Prošlo je nešto više od dva mjeseca kako sam zapoćeo svoju prvu 2D space igricu odnosno Comet Shooter. Iako su ovakve igrice uveliko dosupne širom neta i to u daleko boljem izdanju što interfejsa, dinamike, fizike same igre, efekata i drugih karakteristika, ja sam i dalje ponosan na činjenicu da se radi o mojoj prvoj 2D igrici. 

Comet Shooter je napisan u Visual C++ 2008 IDE-u koristeči Allegro5 razvojnu biblioteku. Za sada Comet Shooter nije dostupan na netu ali će nakon poliranja biti objavljen na nekim od popularnih game portala kao što je Addicting Games.com ili a10games.com. Ja sam već ranije objavio kratak game play ove igrice koja je još uvijek u fazi poliranja.

Moj kratki game play možete pogledati u ovom video prilogu. 
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.