Comet Shooter - kratak sumary

Comet Shooter v1.0

Ja sam već ranije objavio naziv svoje 2D igrice Comet Shooter koju razvijam unutar Visual C++ 2008 IDE-a koristeči Allegro5 tehnologiju. U ovom članku ja ću se ukratko osvrnuti na igricu na ono što je do sada urađeno. Dakle, za sada kao što vidite, igrica je imenovana Comet Shooter v1.0. Igrica je nastala u okviru 2D game dev kursa objavljenog na web stranici http://fixbyproximity.com/2d-game-development-course/ ili 2D game development course koji prikazuje razvoj 2D/Allegro5 igrice iz skratch-a uvaženog autora po imenu Mike Geig

Kako bi razvojem ove igrice izvukao maksimum znanja što iz C++ programiranja pa tako i Allegro5 biblioteke, ja sam kreirao Allegro radionicu koja ima za cilj razvoj programa koji rješavaju adekvatne funkcije igrice na kojoj radim uz mogučnost da se isti djelovi kod mogu kasnije primjeniti za potrebu razvoja drugih igrica. Do sada su objavljena dva Allegro Lab-a koja sam u potpunosti napisao ja i objavio na ovoj svojoj web stranici. Prvi lab prikazuje kreiranje primitivne while petlje u igrici: http://www.amartufointeractive.org/2015/11/allegro-lab-ii-i-primitivna-while-petlja.html. Dok drugi lab prikazuje učitavanje željenog fonta i kreiranje escape rutine: http://www.amartufointeractive.org/2015/10/allegro-lab1-kreiranje-escape-rutine-i.html.

Kada je riječ o samoj igrici, gornja slika prikazuje prvu verziju moje igrice koja nije grafički ispolirana. U nastavku Allegro radionice i samog 2D game dev kursa, ova igrica će dobiti svoje animacije, poboljšanu fiziku kretanja, poboljšanu manipulaciju kolizije, efekte prilikom uništavanja kometa i samog broda te niz drugih poboljšanja koje bi trebalo bitno istaknuti igricu od gornje slike. U svakom slučaju, moja web stranica bit će glavni izvor informacija oko ove moje 2D igrice pa ćete biti svakako u tijeku što se tiće njenog razvoja, poboljšanja i prve verzije koja će biti uskoro objavljena za beta test i naravno probu samog game play-a.


Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.