Udemy: Kurs iz C++ programiranja







Evo, u narednih 20 dana bit ću na trećoj (završnoj) godini Arheologije, Filozofskog fakulteta u Sarajevu. No, iako doista volim Arheologiju toliko strastveno volim i uživam u programiranju. 

Zašto? Pa oduvijek me je privlačilo programiranje kada napravite nešto što radi na vašem desktopu, nešto što je napisano onim linijama teksta (koda), a kasnije proradi u aplikaciju za koju ne možete da vjerujete da je to ništa više do tekst. 

Da budem iskren, ne želim da budem softwer inžinjer, pa i ne moram da radim u nekoj IT firmi nakon ovoga. Samo želim da steknem adekvatno znanje da bih mogao konačno da sam napišem i napravim svoju igricu i da razumijem programiranje aplikacija koristeči C++.

Oduvijek sam se divio ljudima koji su napravili svoje 2D igrice i kojim se tako ponosno diče i fale, pa mislim da imaju i dobar razlog. Programiranje nije nešto što svatko može raditi, niti razumjeti ali je definitivno i bez imalo sumnje najača vještina koju danas možete imati i koja vas može daleko dovesti. 

Obzirom da smo svi danas umreženi na internet i da svi koristimo računala u svakojake svrhe, tako imamo priliku da steknemo ovo neprocjenjivo znanje u potpunosti besplatno i što je najbolje iz udobnosti našeg doma. Ja sam tako nedavno naišao na besplatan C++ trening kurs na popularnoj online akademiji Udemy.  

Prijavio sam se i preuzeo svoju aplikaciju kojom sam i aplicirao. Kurs je sjajan te nudi adekvatno znanje i upravo ono što mi je bilo tako potrebno da savladam poteškoće i one ključne oblasti C++ programiranja koje su mi bile potrebne kako bi mogao razumjeti programiranje, C++ programski jezik i naravno, biti u stanju da razvijem sopstvenu 2D igricu na kojoj već tako odavno radim ali nikako da ju završim. 

Sada, uz pomoć ovog jedinstvenog C++ Trening Kursa ja ću steči neprocjenjivo znanje sa certifikatom koji će to moje znanje da potvrdi i ja ću konačno dovršiti svoju 2D igru. 




- Moja aplikacija za C++ Trening Kurs izgleda ovako

Toliko od mene za sada i do čitanja.

Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.