Prvi dio Allegro 2D radionice doveden kraju


Prošlo je relativno dug vremenski period kako sam započeo Allegro 2D radionicu. Cilj radionice je ovladati programskim jezikom C++-om kroz izradu 2D Space Shooter igrice koristeči .NET Framework 3.5 SP1 tehnologiju i Visual C++ 2008 Express razvojno integrisano okruženje i naravno, Windows 7 dev platform. 

Ova radionica je dio moje C++ online škole koju pohađam na interaktivnoj online platformi Udemy koja je u svojoj ponudi imala cio besplatan C++ kurs od 79 lekcija na koji sam aplicirao. Moja aplikacije izgleda ovako: 


Završni projekat moje Allegro 2D radionice bit će gotova 2D igra kompatibilna sa svim vodečim platformama kako Windowso-om tako Linux-om i Mac-om. Targetovana Linux platforma jeste Ubuntu Linux sada 15.04 aktuelna verzija ove popularne Linux distre. 

Allegro je uglavnom namjenjen Windows developerima koji žele da se okušaju u game developmentu koje nisu ovisne o platformi za koju su razvijene. Jedina mana jeste portovanje izvornog koda sa platforme na platformu što znači da će developeru koji je razvio aplikaciju na Windows-u biti jako teško da istu aplikaciju pokrene pod Linux ili Mac okruženjem te su male vjerovatnoće da isti developer neće provesti nekoliko sati rješavajuči bagove u izvornom kodu. 

Do sada sam lično radio sa raznim apijima ali mi je najdraži SDL koji je jedan od mojih omiljenih game apija do sada. Razlog tomu jeste vrlo jednostavan način instalacije neovisno o platformi a obzirom da ja radim u glavnom u Linux-u njegova instalacija je tako jednostavna i jedno od največih iskustava koje sam do sada imao. No, što se tiće Allegra ovo je takođe jedan od najboljih načina da se ovlada C++ programiranjem jer izrada ove 2D igre objedinjuje glavne i ćesto korištene tipove podataka u game developmentu kao što su pointeri, nizovi, if, than, else zatim else if, switch case, for petlje, implementaciju main game loop koriteči while petlju, polimorfizam, enkapsulaciju i nasljeđivanje ali i način razmišljanj i implementaciju osnovnih karakteristika 2D igre. 

Toliko od mene za sada pa do narednog čitanja.
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.