Najbolji Sound Equalizer za Vaš Android


  Tehnologija je uistinu izmjenila naš način življena, možemo kazati iz temelja. Živimo u vremenu kada pametni telefoni mogu da se mjere zasigurno sa slavnim Pentium2, 3 ali i 4. O ćemu to ja? Govorim o Android telefonima. Jedan sam od onih blogera koji prati sve što je zanimljivo. Iskreno, sve do nedavno kada mi je bio rodžendan 7. marta 2015 da sam dobio Samsung Galaxy Mini S5570. Tako da evo sada i ja imam taj pametni telefon. S obzirom da ne igram igare toliko ni na računalu pa nisam u te svrhe ni namjerio ni svoj pametni telefon kojeg pogoni Android OS, v2.2 Froyo, moram da priznam da  je uistinu dobar pametni telefon. Naravno, dobra večina ne zna kako je Android zapravo Linux, pa eto sada znate. Nakon što sam podesio svoj telefon i naravno sinkronizovao svoj gmail nalog na Viber, Facebook i ostalo, zanimalo me audio kvaliteta samog telefona. Koristeči isprva samo klasični muzički producer skužio sam da nemam pravu kvalitetu audio zvuka koji je dolazio na moje slušalice. A onda sam instalirao audio aplikaciju po imenu Equalizer. Ne samo da sam dobio punu audio kvalitetu na svojim slušalicama nego i kvalitetan zvuk na svom zvučniku.



Evo kako ta mala, ali definitivno korisna Android Audio Equalizer aplikacija u stvari izgleda. Ja obično koristim Rock postavke equalizera, čime i dobijam onu kvalitetu zvuka koju želim. Dobra stvar je što ova mala aplikacija je sinkronizovana sa vašim muzičkim playerom i tako da se može automatski naštimati onako kako to vama odgovara ali i da podesite vašu omiljenu postavku equalizera. Ja sam je testirao na svom Galaksiju i ja sam oduševljen rezultatom kojeg sam dobio upotrebom ove aplikacije pa se nadam da će i vama da pruži maximalni užitak dok slušate vašu omiljenu muziku.
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.