HIRAGANA projekat -



Piše: Amar Tufo,
Datum: 15. Mart, 2016

Obzirom da sam već u nekoliko navrata pisao razne postove na Facebook-u iz Japanske kulture i historije, tom prilikom sam i započeo učiti japansku hiraganu, jedan od tri sistema pisanja u japanskom jeziku.

No, što se mene tiće, ja sam dobro napredovao i jako solidno savladao pisanje i čitanje hiragane, tako da sam odlučio da iskoristim svoje znanje iz programiranja te kreiram sopstvenu računalnu aplikaciju uz koju može svatko naučiti hiraganu step-by-step. 

Kako se hiragana razvija? Hiragana je računalna aplikacija koja se razvija unutar VB.NET razvojnog okruženja te će biti kompatibilna osim Windows platforme i sa Linux platformom, u ovom slučaju Ubuntu Linux.

Razvoj aplikacije je uveliko u tijeku i bit će rađena na način tipa: "ja pitam ti odgovaraš - odaberi flash karticu hiragana karaktera". Aplikacija će imati built in tutorijal, to jeste upustvo kako koristiti aplikaciju, ukratko o tome šta je hiragana, te transkriptovan hiragana alfabet za one koji to ne znaju. 

U narednih nekoliko postova, ja ću se potruditi da twekujem i poboljšam UI svoje aplikacije tako da bi za otprilike mjesec dana trebali da imamo gotovu aplikaciju. O ovim i svim ostalim pojedinostima svoje aplikacije, možete pratiti direktno na mojoj web stranici.

U nastavku pogledajte kako izgleda HIRAGANA aplikacija u nekim od narednih screen shootova u prilogu. 


Hiragana aplikacija /Ubuntu Linux 15. 10 Wily the Werewolf 



























Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.