AmarTufoInteractive od sada na novoj adresi.



Već duže vremena sam planirao zakup domene za svoju web stranicu koja je, kako vam je dobro poznato, dobar svoj period oko dvije godine bila na besplatnoj blogspot.com domeni. To je naravno otežavalo Google tražilici da indeksira i pronađe moj blog onda kada su ga korisnici posječivali. 

Stoga sam bio strpljiv i kupio sam sebi .org domenu. Provajder je LEFTOR D. O. O Tuzla koji hostira moju domenu i pruža njene usluge i servise koje koristi AmarTufoInteractive. Ovako će Google bolje indeksirati moju web stranicu u pretragama i omogučiti efikasniji način pretrage moje web stranice.

Ono što želim da svi znate a to je kako AmarTufoInteractive ostaje blog samo što je sada daleko ozbiljniji blog/web stranica koja će i dalje nastaviti sa svojim radom i objavom članaka razne tematike, barem one opisane u zvaničnoj tematici kojom se moj blog bavi. 

Nadam se da ću u narednom periodu uspjeti privuči što veći broj čitalaca i pratilaca ovog bloga i time poboljšati njegovu publiku a zauzvrat ću pisati još bolje tekstove i članke nego što je to do sada bio slučaj. 

Do narednog čitanja, Amar Tufo.

Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.