Allegro2D Game radionica - sumiranje prvog djela!

Image source: Notbus Unity2D spaceshooter

Nakon kraće pauze, Allegro 2D game radionica se nastavlja. U ovom kratkom postu trebao bih da resumiram i napravim kratak pregled onoga što sam do sada uradio i što sam naučio. Da vas posjetim šta je to Allegro 2D radionica? Allegro 2D radionica je game dev radionica koja ima za cilj razvoj 2D space shootera koji koristi Allegro5 API i koji se razvija u Visual C++ 2008 Express izdanju. 

Šta je do sada urađeno?

Smatram da nema potrebe da dužim pa ću ovako jasno i kratko sumirati glavne cjeline svoje prve 2D igrice. Dakle, 2D space shooter igrica se razvija u Visual C++ 2008 Express izdanju te kao takva još uvijek nema svoj oficijelni naslov. Igrica počiva na Allegro5 API-u, crossplatform engineu koji omogučava game developerima razvoj interaktivnih video igara koje su kompatibilne sa svim vodećim platformama Windows, Mac & Linux. 
Cijela Allegro radionica ima za cilj da prikaže osnove 2D game developmenta kroz osnovnu matematiku, manipulaciju određenim tipovima podataka kroz C++ programski jezik, primjenu određenih tehnika programiranja, manipulaciju if then else, while, & for petljama, kreiranje od osnovnih do veoma naprednih game petlji, zatim manipulaciju ulazom i izlazom koristeči tastaturu i miš, te razumjevanje glavnih i ćesto korištenih Allegro funkcija i njihove manipulacije kroz Visual C++ 2008.


SpaceShooter game play short preview

Do sada je, mogu slobodno da kažem, izrađena cijela igrica sa jasnim i veoma solidnim game stateom gdje imate maleni brod koji se kreće kroz maleni svemirski prostor. Vaš cilj je da uništite što više kometa koje dolaze na vas a da vas pritom niti jedna kometa ne prođe niti dotakne vaš brodić, jer u suprotnom gubite jedan od vaša tri života. Ukratko opisano. Igrica za sada ima i score, game over sequence i exit mode te 5 sekundi da se korisnik spremi za igru. Poprilično kuul!

Za sada nedostaje svakako grafičko poliranje interfejsa, ušminkavanje te sređivanje glavnih game funkcija kako bi igra postala zahtjevnija nego što je to sada. Naravno, ne oćekujete valjda da pravim World of Warcraft, toliko dobar nisam a i da jesam sigurno ju sam ne bi pravio niti bi imao te konjske živce i sabur, osim toga jako užasno crtam pa taj film nećete dugo Bogme pogledati a možda i nikada. 

Uglavnom, po završetku poliranja bit će to solidan 2D space shooter sa animacijama razaranja brodiča i komita, nekakvim zvukovima u pozadini, muzikom game play-a, nekim mojim artom za menu i komete i eto je moja prva 2D/C++ igrica za PC-jeve. Nemojte zaboraviti, ja sam buduči arheolog a ne softwer inženjer, programiranje mi je najbolja vanstručna i vanarheološka aktivnost koju imam i vjerovatno najbolji skil koji sam mogao steči. 

Šta sam ja do sada naučio?

Uh, pa mogu slobodno vala da kažem, sve i svašta. Tako je, sve i svašta sam naučio kroz ovaj prvi završeni dio razvoja svoje 2D igrice. Od manipulacije tipova podataka, učitavanja assets-a (programeri će razumjeti), manipulacije uređajima tastature i miša, manipulacije ulazom i izlazom, manipulacije glavnih Allegro5 funkcija i da ne zaboravim njenu instalaciju i konfiguraciju pod razvojno Visual C++ 2008 okruženje.

 Dakle, mogu slobodno da kažem da je ovo koliko izazovna toliko i dobra stvar jer konačno vidim if then else, while & for loop u akciji, konaćno razumijem one silne boolean tipove podataka gdje sam naučio kako da sam manipulišem različitim varijablama koristeči boolean tip, učitavanje fontova na određenoj poziciji screen-a te kreiranje sopstvenog FPS timer-a u video igri kako bi dobio podjednake game performanse na drugim računalima uz istu brzinu.  

Ovdje takođe moram da kažem kako su urađena dva Allegro Lab-a kao manje provjere znanje sa ciljem manipulacije određenih funkcija kao što je AllegroLab za kreiranje FSP speed kontrolera unutar video igrice (ovaj lab se privodi kraju), a  dostupan je gotov Allegro Lab koji prikazuje kreriranje escape rutine i učitavanje custom fonta (vidi na kraju ovog članka link na sam lab).
 
Cijelu Allegro radionicu možete pratiti na ovom mom blogu gdje će uskoro biti objavljena na beta test moja prva 2D igrica kao krajnji rezultat cijele ove Allegro radionice i ovog, za mene velikog, programerskog poduhvata.    

Do narednog čitanja, Amar Tufo. 

Poveznice:


Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.