Moj LinkedIn kutak: Post dana



By Amar Tufo
21. Juli 2018

_____________________

Protekla dva dana sam imao problema sa svojim Huawei Y360 pametnim telefonom koji se nije nikako startovao. Riješenje je bilo flašovanje koje sam jutros uspješno obavio tako da sada moj Huawei Y360 pogoni Android 4.4.2. Flašovanje je zaista bilo mukotrpno obzirom da IMEI mog telefona nakon flašovanja nije detektovan pa sam naknadno morao da se poigram sa MTK enginer mode kako bi ručno dodao IMEI nakon čega je telefon uspješno obnovljen. Naravno, ja sam još uz sve to rutao telefon i uklonio Google kako bi se riješio gadnih ažuriranja i kojekakvih nadogradnji koje su krajnje nepotrebne.

_________________________
Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.