NDG Linux Lab1 - Terminal vještine


Kao što znate, trenutno je šesta sedmica moje NDG Linux edukacije za polaganje LCPI - 1 certifikata a ja sam veoma ozbiljno shvatio svoju obuku tako što sam kreirao nekoliko testova i sam u više navrata. Kako znate, progres svoje obuke s  testovima objavljujem na svojoj web stranici gdje možete pročitati izvještaje za svaku sedmicu koju sam do sada prešao, testove, laboratijske vježbe i slično.

Danas sam upravo imao prvu laboratorijsku vježbu u kojoj sam imao zadatak da kreiram na Desktop-u direktorij ndg_lab u koji sam trebao kreirati poddirektorij staff. Onda sam u taj isti direktorij trebao kreirati novu textualnu datoteku staff.txt te ju prekopirati i dati joj novo ime test.txt. Posljednji dio laboratorijske vježbe je od mene zahtjevao da u staff.txt datoteku upišem text 'Hello from Terminal!' te taj isti text prekopiram u test.txt datoteku. Ja želim da napomenem da rješenje ove laboratijske vježbe možete pročitati u mom .pdf dokumentu dole ispod gdje sam opisao cio postupak rješenja ovog zadatka uz video tutorijal koji je dostupan na mom YouTube kanalu. 

Piše: Amar Tufo
19. Juni, 2017




Kako vidite pred vama se nalazi fino pripremljeno cijelokupno riješenje ove laboratorijske vježbe koju sam danas upravo imao. Treba da napomenem da 6 modul moje NDG Linux edukacije podrazumijeva detaljan rad sa fajlovima i direktorijima, kreiranje datoteka, direktorijuma preko Terminala, preimenovanje, kopiranje te premještanje jedne datoteke/direktorijuma na drugu lokaciju i slično. Izvještaj za 6 sedmicu mog kursa će biti objavljen nešto kasnije a sada vam preporučujem da pogledate i video tutorijal ove vježbe dole ispod.


Video 1: Tutorijal NDG Lab 1 vježbe je dostupan na mom YouTube kanalu.
Izvor: www.youtube.com/c/amartufo 

To bilo sve u ovom izdanju NDG Lab vježbe. Uskoro slijedi i naredni NDG Lab 2 čija će objava i priprema malo potrajati ali u svakom slučaju nemojte zaboraviti komenrarisati ovaj moj lab, sam rad, obavezno stisnite SUB taster jer mi to mnogo pomaže u radu kako moje stranice pa tako i mog YouTube kanala. 

Do čitanja.

Share:

No comments:

Post a Comment

My Twitter news

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.